Seminar: Rekrutering via social media
Aankondiging seminar op 29 september 2009 te Brussel: Is the future of recruiting social?
Programma
- 13.15 – 13. 55 u: ontvangst & broodjes/buffet.
- LinkedIn campaigns and (software) solutions for recruitment/employer branding (Simon Kelly, director corporate solutions Europe LinkedIn)
- Case Deloitte : balans van twee jaar ervaring met social media op rekruteringsvlak (Erik Van den Branden, Director of HR Shared Services Deloitte Belgium)
- Panelgesprek deelnemers:
- Jeroen Fossaert : HR-director Netlog.com
- Dirk Stael : e-communication manager Randstad Belgium
- Maarten Leyts : managing director Trendwolves
- 16.45 – 17.15 u: afsluitende networking drink
Moderator: Karl Idigne (marketing manager Divisie KMO SD Worx – actief lid expertgroep ‘internal & employer branding’ van de Stichting Marketing)
Prijs deelname
– HR-directors/managers, verantwoordelijke werving & selectie in bedrijven/organisaties: 75 euro
– HR-dienstverleners en anderen: 125 euro.
Datum: 29 september 2009, 14 – 16.40 u
Organisatie: HRMinfo.net (knowledge & community for HR professionals)
Plaats : Rand Brussel
Onder meer de volgende bedrijven en HR-dienstverleners zullen aanwezig zijn: Compass Group, Mercuri Urval, Accumen, Randstad, Carrefour, Start People, Niko Group, De facto image building, Telenet, Limarex, Dieteren, Stepstone, IMS Health, Accent, Belgacom, SD Worx, U Z Brussels, ING, Jobat, Unisys, Universal Communication, Aramark, Universiteit Antwerpen, Anagro, Assurance Fédérale, Bekaert, Hudson, Defensie, Instrum Jutitia, Axa, FM Logistic, Arofex, Wolters Kluwer Nederland, USG People, Mc Donalds Belgium, Electrabel, PriceWaterhouseCoopers, Axis.
Inschrijven voor dit seminar via deze link
Pingback:Verslag seminar: Is the future of recruiting social? | Recruiting Roundtable Nederland