Arbeidsmarktcampagne van de maand (7): Accenture 1% Student Battle
Vorige maand kwam een campagne gericht aan IT graduates van de Rabobank voorbij. Deze maand een campagne gericht aan ondernemende, actieve studenten die zich als team kunnen aanmelden voor een battle die mede mogelijk gemaakt wordt door Accenture.
Titel: Vlieg jij binnenkort naar Brazilië? Doe mee met de 1% Student Battle!
Doel van deze campagnes is teams van studenten zich te laten aanmelden voor 1 van de 8 voorgestelde cases. Hierbij mag het team een vraagstelling zo creatief en concreet mogelijk beantwoorden. Is het team het winnende team?
Dan mag men de oplossing op locatie gaan implementeren, met ondersteuning van Accenture. Niet verkeerd als je weet dat het gaat om een mooie reis naar Mozambique, Tanzania, Thailand, Brazilië of Kenia voor een mooie start van je carrière en een unieke ervaring!
Een mooi concept waardoor hopelijk veel ondernemende studenten worden geïnspireerd om een probleem uit de wereld te helpen!
De volgende uiting is hiervoor gebruikt:
Resultaat: Van de 6016 studenten zijn er 3991 opens en 277 kliks geregistreerd. Oftewel 66,4% heeft de email geopend en 7% daarvan heeft doorgeklikt. Een nieuw record qua respons bij onze campagnes.
Mijn vraag aan jou: Had jij verwacht dat er zoveel studenten zouden reageren?
En hoe had je dit aantal nog hoger kunnen krijgen?
Hoop van je te horen.
Volgende maand zie je weer een nieuwe campagne van de maand, waarschijnlijk een van Achmea, Memory Group (Nationale Carrièrebeurs), Gemeente Den Haag, SNS Bank of Shell. Voorkeur voor 1 van deze werkgevers en benieuwt naar hun campagne? Laat het mij weten dan werk ik die volgende maand verder uit.
Meer zien van deze campagne?
Bekijk dan de site https://www.studentbattle.nl/