Arbeidsmarktcampagne van de maand (4): Defensie Tech Talent Event Vliegbasis Eindhoven
Zo vlak voor de kerst de 4e campagne van de maand, dit keer in opdracht van Defensie. In samenwerking met drie grote bureaus is het Tech Talent Event gepromoot onder HBO en WO laatstejaars studenten in de technische richtingen.
Dit was een omvangrijke campagne via diverse mediakanalen, waarbij Direct Students een mailing richting 11.914 studenten heeft verzorgd. Een prachtig event in Eindhoven waar uiteindelijk 320 relevante bezoekers aanwezig waren.
Hieronder de uiting die gecommuniceerd is:
Wil je de highlights van het event bekijken, zie dan het filmpje op YouTube
Technicus bij Defensie – Je moet het maar kunnen
Dit is wat mij betreft het schoolvoorbeeld van hoe je een arbeidsmarktcampagne moet vormgeven.
Goede compacte uitingen, sterk ontworpen, mooie aansprekende event, goede targetting en een mooi resultaat. Goed werk van de betrokken en verantwoordelijke bureaus!
Hopelijk geeft deze uiting en de campagne je inspiratie voor je eigen arbeidsmarktcampagnes, of je nu werkt voor een bank, accountant, FMCG of technische dienstverlener. Denk goed na over wat jou als werkgever uniek maakt en verwerk dat ik je uitingen en je wervingsevents.
Alvast heel fijne feestdagen en succes met de plannen voor 2015!