Guerrilla Recruitment via… Foursquare

Oude marketing kan de prullenbak in. Want wat is in vredesnaam nog de impact van een advertentie? De tijd van zenden is bovendien voorbij. Marketing draait vandaag om content en conversaties. Om merkrelevante content met toegevoegde waarde. Om verhalen die het waard zijn om te delen.

Dit verhaal gaat over Foursquare dat bij een heleboel mensen bekend is als location-based service. De volgende guerrilla campagne van EuroRSCG toont aan dat zelfs hier creatieve mogelijkheden zijn om een recruitment boodschap te verspreiden.

Ken je nog meer recente voorbeelden van guerrilla marketing in recruitment? Laat het ons weten in een reactie hieronder.

Mocht je zelf meer inspiratie zoeken, kom dan maandag 26 november naar onze Boardroom Session met Cor Hospes, de guerrilamarketinggoeroe van Nederland.

Jacco Valkenburg

Jacco Valkenburg is een recruitmentarchitect en één van Nederlands bekendste auteur en trainer op dit gebied. Met 25 jaar ervaring in werving, heeft hij een scherp inzicht in de industrie verworven. Hij schreef 7 vakboeken waaronder ‘Recruitment 4.0‘ in 2023. Hij is ook een fervent gebruiker van AI en ChatGPT.

Jacco Valkenburg has 603 posts and counting. See all posts by Jacco Valkenburg

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.