Ga naar de inhoud

TNT Post: Werk je fit als zaterdagbezorger

TNT Post lanceert de campagne ‘werk je fit als zaterdagbezorger’. Hiermee richt het grootste postbedrijf van Nederland zich nadrukkelijk op de doelgroepen studenten en scholieren. De campagne maakt duidelijk dat dit bijbaantje twee zaken combineert die voor hen aantrekkelijk zijn. Als zaterdagbezorger kun je namelijk én geld verdienen én een abonnement op de sportschool uitsparen. De campagne is ontwikkeld door TMP Worldwide en omvat radio, study’s, schoolboards, flyers en advertenties. Maar het zwaartepunt ligt op de online middelen met (video)banners, google ads en een actiesite: werkjefitalszaterdagbezorger.nl.

Bron: TMP Worldwide

5 gedachten over “TNT Post: Werk je fit als zaterdagbezorger”

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie gegevens worden verwerkt.